Introducere

Mici, mititei, patricieni, sau oricum s-ar numi aceste bucati de carne cu origini turcesti sunt printre cele consumate preparate la gratar din Romania și un adevarat brand de tara atunci cand vine vorba de gastronomia noastra.

Anual, romanii si turistii care trec “pragul” granitelor noastre consuma (conform datelor oficiale) peste 450 000 000 de mici dar daca includem si micii preparati de restaurante sau firme de catering. Noi estimam un consum de peste 600 000 000 de mici anual, cu 40 de mici de fiecare perosna, apogeul fiind de 1 mai.

Vazut ca un produs de masa, micul este consumat atat de cei cu venituri mici și medi cât și de cei cu vetituri mari. Pentru cei din urma este remarcabil “efortul” unor “domni” care aflati pe Coasta de Azur care au trimis un avion privat  pentru a aduce mici de la “Cocosatu’” in tara ”fois a gras” si pieptului de rata.

Unii spun ca cei mai buni mici ar fi la Dedulesti, altii ca cei de la Cocosatu’, unii de la Selgros si asa mai departe. Noi, organizatorii Urban Grill Fest, ne-am propus sa organizam un concurs la nivel de Capitala pentru a vedea care sunt cei mai buni mici ce pot fi gasiti in retail-ul modern bucurestean.

 

Prezentare concurs

Pentru a organiza concursul “cel mai bun mic din retail-ul bucurestean” vom urma procedura de la concursurile de vin, jurizarea urmand sa se faca “in blind”

 

Noi vom achizitiona toate sorturile de mici din retelele: Carrefour, Kaufland, Auchan, Mega Image, Profi, Peny, Lidl, Selgros si Metro atat marca proprie cat si branduri aflate la vanzare, pe doua categorii:

  1. proaspeti
  2. congelati

 

Juriul concursului va fi format din: bucatari profesionisti, bloggeri culinari, reprezentanti mass-media, reprezentanti ai firmelor de catering ce participa la evenimente culinare, simpli consumatori si avem in plan si aborderea a unor reprezenti DSV si ANPC, in total aroximativ 20 de jurati.

La finalul jurizarii vom publica datele concursului, fiecare brand jurizat urmand sa apara in top cu media punctajului.

Pentru transparenta concursului noi vom informa toate brandurile de mici aflate in concurs despre actiune, astfel incat, daca doresc, companiile isi vor putea trimite reprezentanti care sa asiste  la activare.

Criteriile care vor fi urmarite in departajarea produselor vor fi stabilite de catre bucatarii parteneri ai evenimentului si fi facute publice.

 

Concursul va fi filmat si transmis live pe site-ul evenimentului.

Topul produselor va fi prezentat atat publicului cat si tuturor firmelor ale caror produse au fost jurizate.

La finalul concursului obiectivul nostru este sa le oferim cumparatori de mici argumente valide despre importanta cumpararii alimentului in cunostinta de cauza.

Nu dorim sa evidentiem nici un producator de mici si nici sa afectam imaginea altuia, ci doar sa stabilim conform juriului nostru care sunt cei mai buni mici din Bucuresti din retelele de super si hipermarketuri.

Add Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *